Polityka Realizacji Zamówień i Wysyłki

Data wejścia w życie: 16 marca 2025 r.

W Evelior priorytetem jest szybka i niezawodna realizacja zamówień. Poniżej przedstawiamy szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania zamówień, przewidywanych terminów dostaw oraz śledzenia przesyłek.

1. Realizacja Zamówień

  • Zamówienia są realizowane w ciągu 1–3 dni roboczych (z wyłączeniem weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy).

  • Po nadaniu przesyłki otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem wysyłki i numerem śledzenia.

2. Koszty Wysyłki i Czas Dostawy

Wszystkie zamówienia są wysyłane bezpłatnie — bez minimalnej wartości zakupu.

Szacunkowe czasy dostawy:

  • Wielka Brytania:

    • Realizacja zamówienia: 1–3 dni robocze

    • Dostawa: 5–8 dni roboczych

  • Zamówienia międzynarodowe (w tym Polska):

    • Czas realizacji i dostawy zależy od kraju docelowego i jest wyświetlany podczas składania zamówienia.

Uwaga: Czas dostawy może ulec wydłużeniu z powodu świąt, odpraw celnych lub niezależnych opóźnień logistycznych.

3. Cła, Podatki i Opłaty Importowe

  • W przypadku dostaw poza Wielką Brytanię zamówienia mogą podlegać opłatom celnym, VAT oraz innym opłatom importowym.

  • Koszty te nie są uwzględnione w cenie produktów i muszą zostać pokryte przez Klienta.

  • Evelior nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia związane z odprawą celną.

Aby uzyskać szczegółowe informacje, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym.

4. Śledzenie Zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia:

  • Odwiedź naszą stronę: Śledź Moje Zamówienie

  • Wprowadź numer zamówienia i adres e-mail.

  • Kliknij „Śledź zamówienie”, aby zobaczyć najnowsze aktualizacje.

Uwaga: Aktualizacje statusu mogą pojawić się dopiero po 48 godzinach od nadania przesyłki.

Jeśli paczka nie dotrze w ciągu 30 dni od potwierdzenia wysyłki, skontaktuj się z nami pod adresem info@evelior.pl.

5. Zwroty i Wymiany

  • Akceptujemy zwroty w ciągu 30 dni od daty dostawy, pod warunkiem że:

    • Produkt jest nieużywany, w stanie nienaruszonym i w oryginalnym opakowaniu.

Aby rozpocząć proces zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem info@evelior.pl.
Koszty przesyłki zwrotnej pokrywa Klient, chyba że otrzymano produkt uszkodzony lub niewłaściwy.

Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Zwrotów i Reklamacji.

6. Utracone, Uszkodzone lub Skradzione Przesyłki

Jeśli Twoja przesyłka:

  • została uszkodzona podczas transportu,

  • dotarła niekompletna,

  • została zagubiona lub skradziona –

Prosimy o kontakt w ciągu 48 godzin od dostawy na adres info@evelior.pl.
Dołącz zdjęcia uszkodzenia oraz numer zamówienia.

Po weryfikacji podejmiemy odpowiednie działania – wymienimy produkt lub dokonamy zwrotu środków.

Dodatkowe Ubezpieczenie Wysyłki (Opcjonalne)

  • Podczas zakupu możesz dodać ochronę przesyłki.

  • Usługa ta zapewnia szybsze rozpatrywanie reklamacji i bezpłatną wymianę produktów po zatwierdzeniu zgłoszenia.

Aby zgłosić roszczenie:

  • Napisz do nas: info@evelior.pl

  • Podaj numer zamówienia i szczegóły problemu.

Uwaga: Ochrona przesyłki musi zostać dodana podczas składania zamówienia. Wymiana jest możliwa tylko po zatwierdzeniu roszczenia.

7. Aktualizacje Polityki

Evelior zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszej Polityki Realizacji Zamówień i Wysyłki w dowolnym momencie. Zaktualizowana wersja będzie zawsze dostępna na naszej stronie internetowej.


Dane Firmy
Evelior jest marką należącą do Darecom
Nazwa firmy: Darecom
Adres: Roermondsestraat 32D, 5912 AK Venlo, Holandia
NIP: NL004857478B89
E-mail: info@evelior.pl
Telefon: +31 6 17335010

Godziny Obsługi Klienta:
Poniedziałek – Piątek: 08:00 – 18:00
Sobota – Niedziela: 11:00 – 17:00