Polityka Wysyłki

Data wejścia w życie: 16 marca 2025 r.

W Evelior zobowiązujemy się do zapewnienia rzetelnej, przejrzystej i terminowej dostawy Twoich zamówień. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące realizacji zamówień, kosztów dostawy oraz śledzenia przesyłek.


1. Realizacja Zamówień

  • Zamówienia są przetwarzane w ciągu 1–3 dni roboczych (nie obejmuje weekendów i dni ustawowo wolnych od pracy).

  • Po wysyłce zamówienia otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem i numerem śledzenia przesyłki.


2. Koszty Dostawy i Czas Realizacji

Polska

  • Czas przetwarzania: 1–3 dni robocze (poniedziałek – piątek) 

  • Czas dostawy: 5–8 dni roboczych (poniedziałek – piątek) 

  • Koszt dostawy: Darmowa dostawa standardowa dla wszystkich zamówień

Zamówienia Międzynarodowe

  • Czas dostawy i koszty przesyłki są kalkulowane podczas finalizacji zamówienia, w zależności od kraju docelowego.

  • Klient ponosi odpowiedzialność za wszelkie opłaty celne, VAT oraz inne opłaty importowe nałożone przez kraj docelowy.

  • Evelior nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia spowodowane przez odprawy celne.


3. Śledzenie Przesyłki

Możesz śledzić swoją przesyłkę w dowolnym momencie, korzystając z naszego portalu śledzenia:
🔗 Śledź Moje Zamówienie

Uwaga: Aktualizacja informacji o przesyłce może potrwać do 48 godzin od momentu nadania.


4. Problemy z Wysyłką

Jeśli Twoje zamówienie zostało:

  • Opóźnione

  • Zaginęło w transporcie

  • Dostarczone w uszkodzonym stanie

Prosimy o kontakt w ciągu 30 dni od planowanej daty dostawy.

E-mail: info@evelior.pl
W wiadomości prosimy podać numer zamówienia oraz szczegóły sprawy (w tym zdjęcia, jeśli dotyczy).

Dokładnie przeanalizujemy sytuację i podejmiemy odpowiednie działania — zaoferujemy wymianę, zwrot środków lub inne rozwiązanie.


5. Zmiany w Polityce

Evelior zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszej polityce w dowolnym momencie. Aktualna wersja polityki jest zawsze dostępna na naszej stronie internetowej.


Dane Firmowe

Nazwa firmy: Darecom
Numer rejestracyjny: 90991435
Adres siedziby: Roermondsestraat 32D, 5912 AK Venlo, Holandia
E-mail: info@evelior.pl
Telefon: +31 6 17335010

Godziny Obsługi Klienta:

  • Poniedziałek – Piątek: 08:00 – 18:00 (CET)

  • Sobota – Niedziela: 11:00 – 17:00 (CET)